Zimní pneu 195/65 R15 AutoZeitung 2010

Continental TS-830
Continental TS-830
SNÍH: V zimníh podmínkách přesvědčila Conti na celé čáře, Je drsná, dobře drží stopu a dobře kontrolovatelná; MOKRO:Conti zůstává na mokru dobře ovladatená dokud nedosáhne svých hranic. Je stabilní a má dobrou zpětnou vazbu; SUCHO: I na hranici svých možností se Conti nechá s jistotou ovládat. K tomu má navíc krátkou brzdnou dráhu.
Není v nabídce
GoodYear Ultra Grip 7 Plus
SNÍH: Goodyear se na sněhu chvoá velmi statečně, ale také trochu líně. Přes vědčila svou dobrou tažnou silou; MOKRO: Drsná Goodyear se na mokru chová bezproblémově a dosahuje nejrychlejších časů v testu ovládání; SUCHO: Goodyear není žádná sportovní penu ale je příjemná a komfortní. Má malý valivý odpor.
Není k dispozici
Dunlop Winter Sport 3D
Dunlop Winter Sport 3D
SNÍH: Na sněhu Dunlop exceluje se svým perfektně vyváženým ovládáním což z ní dělá zárověn rychlou a bezpečnou pneu; MOKRO: Má nejlepší výkony při aquaplaningu a nejkratší brzdnou dráhu na mokru. Řídí se podobně precizně jako Conti; SUCHO: Stejně dobře jako na mokru si Dunlop vede i na suchu. Dobře brzdí, ale má velký valivý odpor.
Není v nabídce
Nokian WR G2
Nokian WR G2
SNÍH: Nokian zabodoval se svou přilnavostí, ale nejhůř brzdí a brzy dosáhne svého maxima; MOKRO: V aquaplaning testu ukázal jinak přesvědčivý Nokian svoji slabinu. Dovoluje velkou rychlost v zatáčkách; SUCHO: Extrémně stabilní, precizní a hravě ovladatelný – Nokian je výborný v testu ovádání i ve slalomu. Má malý valivý odpor.
Není v nabídce
Pirelli W-190 C2
Pirelli W-190 C2
SNÍH: Spontánní, exaktní a precizní co se týče vedení - nová Pirelli si vede na sněhu dobře. I přes živé rekace na změnu zátěže se nechá snadno ovládat; MOKRO: Jízdní vlastnosti Pirelli jsou příjemně bezproblémové a agilní. Nedosahuje ale stejné úrovně přilnavosti jako špičkové pneu; SUCHO: Má ideálně malý valivý odpor a je komfortní. V testu ovladatelnosti je neutrální a dobře jasně stanovena, průměrně drsná.
Není v nabídce
Vredestein Snowtrac 3
SNÍH: Nejlepší známky získala Vredestein na sněhu a vedla si dobře i na rozbředlém sněhu. Druhá nejhorší v testu ovládání; MOKRO: Poznávací znamení Vredesteinu je snadný přechod z těsného tření na klouzavé a také chyby neodpouštějící charakter; SUCHO: Při průjezdu zatáčkou má velký valivý odpor. V testu ovládání snadlo ovladatelná a jasně nedotáčivá.
Není k dispozici
Michelin Alpin A4
SNÍH: Rozbředlý sníh jí nedělá dobře, ale na zasněžené vozovce udělala nová Michelin velmi dobrý dojem a vzbuzuje důvěru; MOKRO: Dobrý výkona na mokru i přes průměrnýaquaplaning v zatáčkách. Dobře zatáčí a vykazuje pouze průměrné reakce na změnu zátěže; SUCHO: Na hranici přilnavosti je Michelin lehce nedotáčivá. Je hlučná, ale má malý valivý odpor.
Není k dispozici
Fulda Montero-3
Fulda Montero-3
SNÍH: Žádná jiná pneu nebrzdí dřív na sněhu než Fulda. Přesto silně nedotáčí a reaguje opožděne na řídící pokyny; MOKRO: I když se Fulda na mokré vozovce stabilně řídí, její silně nedotáčivá tendence jí kazí dojem. Jasná zpětná vazba; SUCHO: Se svým dobrým výsledkem v testu valivého odporu Fulda jen potvrzuje svoji pozici - její kvalita odpovídá ceně.
Není v nabídce
Bridgestone Blizzak LM-32
SNÍH: Bridgestone nabízí jasnou zpětnou vazbu a precizně vede, je ale slabší při bočním vedení. Nejlepší na rozbředlém sněhu; MOKRO: při rychlém průjezdu zatáčkami ztrácí přední kola příliš brzy přilnavost . Navíc příliš reaguje na změnu zátěže; SUCHO: K přednostem Bridgestone patří precizní reakce na řídící pokyny a tiché valení.
Není k dispozici
Kumho KW-23
Kumho KW-23
SNÍH: Na sněhu se Kumho chová sportovně, ale reaguje výrazně na změnu zátěže. Dobrá trakce a výkony při brždění; MOKRO: Hranici přilnavosti lze oddálit dobrými řidičskými výkony. Při přibrždění přechází do přetáčivosti; SUCHO: Stabilní držení stopy a výrazná tendence k nedotáčivosti jsou typické znaky jízdních vlastností Kumha. Nejdelší brzdná dráha v testu.
Není v nabídce
Firestone Winterhawk 2 Evo
SNÍH: Nedotáčí brzy a silně, reaguje ale citlivě na změnu zátěže. Nejnižší tažná síla, dlouhá brzdná dráha; MOKRO: Na přední ose má Firestone nerovnoměrnou přilnavost, proto je těžké určit, kde má hranici přilnavosti; SUCHO: Vzatáčkách vyžaduje Firestone neustálou kontrolu směru. Náchylná, obzvlášť při větším tempu, k hlučnému valení.
Není k dispozici