|  | 
                                    Pirelli P Zero
                             MOKRO: Nejrychlejší pneu s nejlepší přilnavostí. Navíc nejlepší v testu brzd - Pirelli je na mokru brilantní. Při aquaplaningu v zatáčkách je ale pouze průměrná. SUCHO: I na suché vozovce patří Pirelli k absolutní špičce a okouzluje vysokou rychlostí v zatáčkách a držením stopy.  |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2  
                             MOKRO: Přepracovaný Goodyear dbá důsledně na bezpečnost: silně brzdí, precizně vede a dobře drží stopu. Neutrální rovnováha a jasná zpětná vazba. SUCHO: Silné stránky Goodyearu jsou nejkratší brzdná dráha a nejnižší valivý odpor. Navíc tato pneu spojuje jistou jízdu a komfort.  |  | Není v nabídce |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Dunlop SP Sport Maxx TT
                             MOKRO: Dunlop je jistá v ovládání na mokru a nadchne dobrou zpětnou vazbou, přesným vedením a vzornou neutrální rovnováhou. SUCHO: Silná na brzdách, přesné, precizní vedení a velmi příjemně vyrovnaná. Sportovní Dunlop se líbí i přes větší valivý odpor.  |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                Hankook S1 evo 
                             MOKRO: Na mokru předvádí Hankook pořádný výkon: je rychlý a dobře ovladatelný i přes umělý déšť. SUCHO: Při drsném způsobu jízdy  se agilní vlastnosti Hankooku snižují, přesto ale vykazuje neutrální vyrovnanost. Neoptimální zpětná vazba.  |  | Není v nabídce |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Michelin Pilot Sport 3
                             MOKRO: Michelin se více než dřív soustředí na vlastnosti na mokru: Pilot Sport 3 je stálý a bezproblémový. Jistá nedotáčivost v mezích. SUCHO: Přesto, že Michelin nemá žádné výrazné nedostatky, mohl by být v disciplínách ovládání na suchu lepší.  |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                Continental ContiSportContact 3  
                             MOKRO: Na mokré vozovce je Conti rychlá, ale ještě tím zvyšuje jízdní nasazení. SUCHO: Conti má správnou hlasitost a tvrdost valení s malou spotřebou. Navíc nabízí dobrou přilnavost, dobře brzdí, stabilně jede - a je velmi rychlá.  |  | Není v nabídce |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Bridgestone Potenza S001
                             MOKRO: V aquaplaningtestu a testu ovladatelnosti odhalil Bridgestone, že je opravdovým specialistou na sucho. SUCHO: Nejsportovnější pneu v testu. Má výbornou přilnavost a je jak agilní, tak dobře drží stopu. Má správnou tvrdost valení.  |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Nokian Z G2
                             MOKRO: Nokian odpouští chyby a snaží se udržet přilnavost. Navíc vykazuje neutrální schopnosti samořízení. SUCHO: Přesto, že lehce nedotáčivé chování nemůže soupeřit se špičkovými profily, nemá tato pneu žádné výrazné nedostatky. |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Fulda Sport Control
                             MOKRO: Kromě precizního vedení je silnou stránkou Fuldy také malá reakce na uvolnění akceleračního pedálu a dobré vyvážení. SUCHO: Dobrá v testu valení a tichá. Přesto je výrazně nedotáčivá a má lehké potíže s vedením. |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Sava Intensa Uhp
                             MOKRO: Sava působí na mokru stejně jako její kolegyně z koncernu Fulda. Je ale o něco dynamičtější na zadní ose. SUCHO: Kvůli omezené přilnavosti má Sava tendenci k přetáčivosti. To umožňuje rychlé časy na okruhu i přes malou přilnavost. Malý odpor valení. |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Vredestein Ultrac Cento
                             MOKRO: Kvůli dlouhé brzdné dráze na mokru, nemůže mít Vredestein lepší hodnocení, přesto, že v aquaplaningtestu si vedla velmi dobře. SUCHO: Vredestain je přesvědčivá ve zkouzče komfortu díky jemnému valení. Je bezproblémová, ale brzy dosáhne svého limitu. |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    BF GOODRICH g-Force Profiler
                             MOKRO: Bezproblémové ovládání dokazují jak dobře drží BF Goodrich směr. Citlivý na příčný aquaplaning, pomalý. SUCHO: Celkově má Goodrich pouze průměrnou přilnavost, relativně velký úhel zatáčení a málo spontánní reakce, což vede ke snížení jeho bodového ohodnocení. |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                    Nexen N8000
                             MOKRO: V aquaplaning testu zabodovala Nexen pneu s velkými rezervami. Přesto pomalu předává řídící impulzy. Lehce difuzní zpětné reakce. SUCHO: Nexen je velice tichá, selhala ale ve dvou jiných disciplnínách: má nejdelší brzdnou dráhu v testu a největší valivý odpor. |  | Není k dispozici |  |  | 
             
                
                                       |  | 
                                Firestone SZ 90 μ 
                             MOKRO: Kromě nejistých výsledků při aquaplaningu má Firestone nestabilní zadek auta a malou přilnavost v ostrých zatáčkách. SUCHO: Opticky je Firestone jistý propadák. Na okruhu a slalomu je nejpomalejší, protože je silně nedotáčivá. |  | Není v nabídce |  |  |