Letní pneu 235/60 R18 AutoZeitung 2011

Continental Cross Contact UHP
OFFROAD: Na nezpevněných cestách si Conti vede velmi dobře. Brzdí a táhne na štěrku velice silně. MOKRO: I přes průměrné hodnoty při aquaplaningu nastavila Conti na vodě měřítko vysoko: žádná jiná pneu nebrzdí rychleji a tak nevede precizněji. SUCHO: Nehledě na vyšší hluk, nemá Conti žádnou slabinu. Akceptovatelný valivý odpor.
Není k dispozici
Pirelli Scorpion Verde
OFFROAD: K přednostem Pirelli patří výsledky při brždění a pozoruhodně dobrá trakce na štěrku. MOKRO: Lehce ovladatelna a dobrá na brzdách, relativně slabá při aquaplaningu. SUCHO: Špičková co se týče komfortu a valivého odporu. Jinak rychlá, s nízkou spotřebou a akceptovatelná v testu brždění - nejvyšší hodnota.

Skladem! Do 2 dní u vás

3 686 Kč 3 309 Kč Koupit
Nokian Z Sport Utility
Nokian Z Sport Utility
OFFROAD: Druhý nejlepší offroad talent v testu: Nokian. Precizní, dobře vede stopu a je rychlá na polních cestách. MOKRO: Nokian není pouze nejrychlejší pneu na mokru, je také nejbezpečnější. Průměrná v příčném aquaplaningu. SUCHO: V testu ovladatelnosti Nokian celkem brzy selhala. Na začátku vykazuje precizní reakce, ale později začne prokluzovat.
Není v nabídce
Bridgestone Dueler H/P Sport
Bridgestone Dueler H/P Sport
OFFROAD: Na pláž je Bridgestone první volba, přesto je slabší na brzdách nebo na mokré trávě. MOKRO: Na mokré vozovce je Bridgestone dobrá v testu aquaplaningu a při přilnavosti v zatáčkách. SUCHO: Bridgestone je nejlepší v testu brzd, velmi agilně se ovládá a má malý odpor valení. Mohla by lépe držet stopu.
Není v nabídce
Michelin Latitude Sport
OFFROAD: Kdo chce tahat přívěs s koňmi po louce, měl by si vybrat právě Michelin. Brzdí dobře na štěrku. MOKRO: Nejlepší při aquaplaningu, nejhorší v testu brždění. Michelin nedotáčí stejně jako Dunlop, ale lépe drží. SUCHO: Špičkový v oblasti valivého odporu a rychlá ve slalomu. Na drsném povrchu se projeví silné stránku Michelinu.
Není k dispozici
Dunlop SP Quattro Maxx
OFFROAD: Dunlop nemá ráda vlhké povrchy, na písku nebo šotolině má ale správný tah. MOKRO: Dunlop silně nedotáčí a působí proto nepohyblivě. Dosáhla nejpomalejšího výsledku v zatáčkách v testu. SUCHO: Nově konstruovaná Dunlop se velmi tiše a pohodlně valí, nicméně, příliš mnoho energie přeměňuje na teplo.
Není k dispozici