Letní pneu 205/55 R16 AutoZeitung 2010

Continental Premium Contact 2
MOKRO: Conti je třída sama o sobě. Má nejlepší přilnavost na mokru a nechá se s hravou jistotou provést všemi testovými tratěmi. SUCHO: PremiumContact2 nejlépe brzdí, má nejlepší rezervy a za všech okolností zůstává jistá a ovladtelná. Manko: Valivý odpor.
Není k dispozici
Pirelli Cinturato P7
MOKRO: K přednostem Pirelli patří vedle agilního a precizního ovládání především její velmi dobré výsledky při brždění – Nejlepší hodnota v testu. SUCHO: Cinturato P7 exaktně vede, spontánně a neutrálně. Velmi dobrá zpětná vazba dokresluje celkově pozitivní obrázek. Dobrý výkon při brždění.
Není k dispozici
Bridgestone ER-300 Ecopia
Bridgestone ER-300 Ecopia
MOKRO: Na mokru je jemně nedotáčivá Bridgestone rychlá a jistá. Navíc má dobré rezervy proti aquaplaning. SUCHO: Její tvrdost dopřála ER 300 Ecopii rychlé časy na okruhu. Navíc bodovala precizním a citlivým zatáčením.
Není v nabídce
Dunlop SP Sport Fast Response
MOKRO: Dunlop má vynikající zpětnou vazbu, spontánní reakce a neutrální jízdní vlastnosti. Dobře brzdí. SUCHO: Díky nedotáčivé tendenci a jasné zpětné vazbě je Fast Response dobře ovladatelná. Průměrný valivý odpor.
Není k dispozici
Nokian V
MOKRO: V kombinaci s třídou C zaujala Nokian svými spontánními reaktcemi a neutrální vyrovnaností. Dobře brzdí. SUCHO: rychlá v testu ovládání, silná na brzdách – tolik k přednostem „V“ Nokianu. Jinak reaguje nervózně na změnu zátěže.
Není k dispozici
Vredestein Sportrac 3
MOKRO: její výrazný V-Profil zajišťuje Vredesteinu optimální aquaplaning vlastnosti. Výborná stabilita jízdy, Průměrná při brždění. SUCHO: Bezproblémově, ale silně nedotáčivě absolvoval Sportrac 3 test ovladatelnosti. Přilnavosti špičkových pneu ale nedosahuje.
Není k dispozici
Michelin Energy Saver
MOKRO: Na mokré vozovce má Michelin problémy s aquaplaningem. Také průměrné výkony při brždění ji stály body. Běžná stabilita jízdy. SUCHO: Michelin je precizně a lehce ovladatelný, zatáčí ale váhavě a je hlasitá. Top: Má nejmenší valivý odpor.

1 ks do 2 dní u vás

2 666 Kč Koupit
GoodYear Efficient Grip
MOKRO: Na dešti Goodyear nepřesvědčil. Především jeho líné jízdní vlastnosti a průměrné výkony při brždění ji snižují hodnocení. SUCHO: Druhý nejmenší valivý odpor, reaguje ale citlivě na náhlé změny zátěže. Jinak bezproblémový a komfortní.
Není k dispozici
Lassa Impetus Revo
Lassa Impetus Revo
MOKRO: Co se týče ovládání je Lassa úplně bezproblémová. Důležité body ztratila kvůli dlouhé brzdné dráze a velkému úhlu zatáčení. SUCHO: Impetus Revo má malý odpor valení, špatný je ale na brzdách, při ovládání a má nejasné jízdní vlastnosti.
Není v nabídce
Sava Intensa HP
MOKRO: Přilnavost Savy je obecně menší než u jejích konkurentů. Navíc má malou zpětnou vazbu a reakci na řídící pokyny. SUCHO: Nejdelší brzdná dráha, rychle se dostane na hranice svých možností, malá preciznst vední a vysoký valivý odpor – Intensa HP není přesvědčivá.
Není k dispozici